15 februari 2012

Simple stories...

Vorige week had ik het met Mendy, de mama van Lotte (vriendinnetje van Mijn), over creatief bezig zijn. Ik ben op het moment namelijk veel aan t haken en breien. Mendy was bezig met fotoalbum waarin je per dag een foto doet om zo een jaaroverzicht te krijgen. Je kunt daar dan teksten bij doen of andere dingen, bv. trein- of bioscoopkaartjes. Ik ben op internet gaan kijken wat er allemaal over te vinden is en was meteen enthousiast, dus heb ik twee fotoalbums besteld met de bijbehorende fotohoezen. Zo kan ik voor de meiden een jaaroverzicht gaan bijhouden. Heb er veel zin in.
Er zijn meerdere systemen voor deze manier van scrapbooken, maar ik gebruik de hoezen van We r memory keepers... En heb mijn spullen besteld bij:
www.creabest.nl
www.paperandpictures.nl

Geen opmerkingen: